He ,
Je kan toch adapters plaatsen, dan kan je ook een andere steek velegn onder je auto zetten.
Welke steek ze hebben voor 4x98 weet ik niet.
mvg
nicq
Ik geef de moet voor 17Inch nog niet op…..16Inch kan altijd nog!
Zoals je misschien gezien hebt is de site door mijn broer gemaakt, maar deze leest dit ook mee.
Dus broer……, het is wel een leuk idee om ook foto`s van “collega” punto rijders te plaatsen?
Er moet natuurlijk wel wat aan gedaan zijn, want standaard punto`s zijn er genoeg.
Zag op je site de Sportsound staan met OZ titan velgen 17 inch….
Helaas zijn deze voor de punto alleen in de 15 inch te krijgen en anders heb je de OZ hydra, die ook in 16 inch te krijgen is…
Heb zelf ook een Sportsound en afgelopen vrijdag heb ik de OZ titan 15 inch eronder laten monteren ( voordeel is wel dat ik de banden die om de barchetta velgen zaten weer kon gebruiken, scheelt weer euries….).. Staat super gaaf! Zal ff wat fotootjes maken en mailen…
Heb wel ff een vraagje over het verlagen…
Welke kunnen jullie mij aan bevelen en wat zijn de kosten daarvan??
Voor verlagen zijn er natuurlijk diverse mogelijkheden.
Je kan alleen veren nemen, of veren in combinatie met dempers. Die dan ook nog eens verstelbaar kunnen zijn.
Navraag bij mijn dealer heeft uitgewezen dat een deel van de garantie zou verdwijnen als je er iets anders onder zou (laten) zetten dan Fiat of Novitec. Novitec is door Fiat officieel erkend, waardoor garantie voorwaarden gehandhaafd blijven.
Dit geldt niet voor velgen uiteraard, maar bijvoorbeeld vering wel.
Dit is mijn verteld door mijn dealer en weet niet hoe andere dealers daarover denken.
Ik heb na zelfmontage van de Novitec verstelbare set nog mijn volledige garantie met betrekking tot de wielophanging e.d.
Dit heb ik zo met mijn dealer afgesproken.
de prijs kan ik je niet vertellen, Martijn waarschijnlijk wel.
Ik weet verder wel dat voor ong 80 Euro een verlagingsset te verkrijgen is voor de Punto via Tuningsource.nl.
Succes!
www.poweredbyfiat.tk —-> Check em!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?