2x dubbele uitlaat van EPS op Sportsound

• nicq

He ,

Je kan toch adapters plaatsen, dan kan je ook een andere steek velegn onder je auto zetten.

Welke steek ze hebben voor 4x98 weet ik niet.

mvg

nicq

• Martijn

De steek van de velg is niet het probleem, eerder de breedte van de velg.

Het lijkt me dat “adaptors” de velg alleen maar breder maken en dus de zaak verslechteren.

Groet Martijn.

• nicq

Misschien kan je dan beter 16 inch nemen, ivm het verlagen, dan past het sowieso goed.

of 205 banden er onder dan moet het ook lukken.

ps. leuke site.

Ga je er nog een fotoboek bij doen, mijn punto is bijna af, nog ff foto's nemen dus als je later nog foto's gaat plaatsen.

mvg

nicq

• Martijn

Ik geef de moet voor 17Inch nog niet op…..16Inch kan altijd nog!

Zoals je misschien gezien hebt is de site door mijn broer gemaakt, maar deze leest dit ook mee.

Dus broer……, het is wel een leuk idee om ook foto`s van “collega” punto rijders te plaatsen?

Er moet natuurlijk wel wat aan gedaan zijn, want standaard punto`s zijn er genoeg.

• nicq

Stuur binnenkort wel ff foto's als ik ze gemaakt heb,

nu onder andere:

dtm uitlaat, gaas in voorbumper en achterbumper, m3 spiegels, voorspoiler, en uiteraard achterspoiler, side-skirts, lm-velgen etc.

traanplaat, zilveren interieur(alles gespoten) en neon verlichting.

• nicq

Maak binnenkort ff foto's, want ik moet eerst nog ff zonneband maken.

groeten nicq

• Arjan

Ik vindt het best!

Ik behoudt me wel het recht toe om in het formaat wat te wijzigen, anders krijg ik echt problemen met m'n internetverbinding. De server staat namelijk bij mij thuis achter een @home verbinding, en die upload is al niet denderend :(

Laat de foto's maar komen op foto@bronsdom.com

• nicq

He,

ik stuur ze binnenkort op, moet de foto's nog maken, en heb zelf geen camera, me oouders zijn nu op vakantie, dus ik zal over ongeveer twee weken hebben, syuur ik ze gelijk op.

mvg

nick

• sportingannie

Zag op je site de Sportsound staan met OZ titan velgen 17 inch….

Helaas zijn deze voor de punto alleen in de 15 inch te krijgen en anders heb je de OZ hydra, die ook in 16 inch te krijgen is…

Heb zelf ook een Sportsound en afgelopen vrijdag heb ik de OZ titan 15 inch eronder laten monteren ( voordeel is wel dat ik de banden die om de barchetta velgen zaten weer kon gebruiken, scheelt weer euries….).. Staat super gaaf! Zal ff wat fotootjes maken en mailen…

Heb wel ff een vraagje over het verlagen…

Welke kunnen jullie mij aan bevelen en wat zijn de kosten daarvan??

• Sportsound

Voor verlagen zijn er natuurlijk diverse mogelijkheden.

Je kan alleen veren nemen, of veren in combinatie met dempers. Die dan ook nog eens verstelbaar kunnen zijn.

Navraag bij mijn dealer heeft uitgewezen dat een deel van de garantie zou verdwijnen als je er iets anders onder zou (laten) zetten dan Fiat of Novitec. Novitec is door Fiat officieel erkend, waardoor garantie voorwaarden gehandhaafd blijven.

Dit geldt niet voor velgen uiteraard, maar bijvoorbeeld vering wel.

Dit is mijn verteld door mijn dealer en weet niet hoe andere dealers daarover denken.

Ik heb na zelfmontage van de Novitec verstelbare set nog mijn volledige garantie met betrekking tot de wielophanging e.d.

Dit heb ik zo met mijn dealer afgesproken.

de prijs kan ik je niet vertellen, Martijn waarschijnlijk wel.

Ik weet verder wel dat voor ong 80 Euro een verlagingsset te verkrijgen is voor de Punto via Tuningsource.nl.

Succes!

www.poweredbyfiat.tk —-> Check em!