2x dubbele uitlaat van EPS op Sportsound

• Martijn

Heb bij EPS in Hoogezand een uitlaat laten maken met links en rechts een dubbel sierstuk.

Geeft echt een diep donkere sound! Kost wel een paar euro`s, maar heb je wel een exclusief uitlaatje.

• Martijn

Bekijk de foto's op:

http://www.bronsdom.com/fiatpunto

• Dennis

Leuke site hoor, een echte liefhebber dus.

Heb je die Marea velgen eronder zitten of was dat allemaal photoshop?

Ze staan nl. erg goed.

succes

• sportingannie

Ziet er super bruut uit, die dubbele uitlaatpijp van EPS.

Ben zelf ook de trotse bezitter van de Sportsound. Waarschijnlijk ( als de spullen binnen zijn) gaan er volgende week de dubbele rally design sportdemper van Remus ( in het midden) en OZ titan velgen onder mijn auto!

Tevens worden ook de badges van mijn achterklep verwijderd. Ik zag dat jullie dit al hadden gedaan!

Martijn schreef:

>

> Heb bij EPS in Hoogezand een uitlaat laten maken met links en

> rechts een dubbel sierstuk.

> Geeft echt een diep donkere sound! Kost wel een paar euro`s,

> maar heb je wel een exclusief uitlaatje.

• Martijn

Dennis schreef:

>

> Heb je die Marea velgen eronder zitten of was dat allemaal photoshop?

Nee, het was geen photoshop; alleen de verlaging was getruced :) Inmiddels is de verlaging ook gedaan foto's volgen.

De velg zit weer onder de Marea, anders kan moeders geen boodschappen doen :)

Ik ben nu wel op zoek naar 17“ voor de Punto, maar iedereen adviseert niet verder te gaan dan 16”… en dat wil ik niet!

• Martijn

Nee, deze heb ik “gepast” (het is de zelfde steek), echter ze lopen bij maximaal uitsturen net iets aan. De maat (215/40/17x7.0) is dus net iets te breed.

Ben nu op zoek naar 17"Inch welke niet aanlopen, maar dat valt niet mee.

• Martijn

Aha, OZ titan, heb ik meer gehoord.

Welke Inch?

Ben namelijk zelf naar 17Inch opzoek.

• sportingannie

Is voor de Punto alleen in 15 Inch te krijgen….

Martijn schreef:

>

> Aha, OZ titan, heb ik meer gehoord.

> Welke Inch?

> Ben namelijk zelf naar 17Inch opzoek.

• Dennis

Volgens mij zijn de velgen goed, de banden mogen dacht ik tot 205/40 gaan zonder dat ze aan lopen.

• Martijn

Ja, dat dacht ik ook.

Want alleen bij helemaal uitsturen liep het wiel net tegen de bout waarmee het spatscherm vastzit

Als ik wat meer tijd heb ga ik alle 4 de wielen er een keer onderzetten en dat een stuk rijden, kijken of het achter goed gaat.

Ook is de auto inmiddels verlaagd, wat het aanlopen niet ten goede zal komen.