tekoop mijn Fiat Coupe bj 1970

  • Jean

    De tijd is gekomen,dat ik mijn Fiat tekoop wil aanbieden,maar uitdrukkelijk niet aan handelaren want daar heb ik mijn buik vol van.

    Nee het moeten mensen zijn die deze Fiat zullen koesteren,want dat is ie zeker waard.

    Daar gaan we.

    Ik heb deze Fiat 850 Coupe nieuw gekocht,bij Fiat Daeler Dorant in Beverwijk.Dat hij daar op een dieplader aankwam stond mijn trots nog in de Parafine,want dat was nog in die tijd.

    De volgende dag heeft hij in mijn opdracht;een Tectielbehandeling gehad door Stam in Beverwijk.

    Deze Fiat heeft altijd in de garage gestaan,en met de winter is hij nooit de straat opgeweest.dus sneeuw heeft hij nooit meegemaakt.

    Heb met deze ook nooit schade gehad.Kortom ik was heel zuinig op dit door mij gespaarde Fiat.

    Ben er een keer mee naar Duitsland geweest op vacantie,en op de snelweg gebruikte hij 1.14 dus voor mij heel erg zuinig.

    Deze heeft altijd zijn beurtjes gehad,is aantoonbaar door het boekje,het grappige is hiervan zijn laatste beurt was in mij 1974 toen ging hij voorgoed in de garage,en met de wielen uit te veren.onbelast voor de kenner bekend ?…..

    De reden dat ik niet meer gebruik maakte van mijn Fiat,was dat ik een auto van de zaak kreeg aangeboden.een wereld van verschil uit de Fiat naar een BMW 700 serie.pffffff wat een weelde zeg.maar het rijden in een Fiat is ten aller tijden kicken.En waarom ik hem niet verkocht had.cq ingeruild,tja ik weet het niet,het zal wel zo zijn gegaan,dat ik hem bewust of onbewust niet wou verkopen.

    En ik luisterde naar de wijze woorden van mijn Opa.

    Deze Fiat heeft een kilometerstand 37290 echte kilometers.

    Alle boekjes zijn aanwezig instuctie / onderhoudt de papieren van Lonard Lang de Importeur.

    Ik weet het niet zeker,maar ik denk dat er geen tweede Fiat is die er zo mooi en prachtig is.

    Wel heb ik vorig jaar de vier banden vervangen waren nog origineel,door Continental banden met binnen banden.De reden was dat ze waren geheel uitgedroogd en had scheurtjes aan zijkanten,elke week laat ik het motortje 15 minuten l4ekker draaien.

    Dus mensen ik bedoel Fiat fans kijk wat je ermee wil doen.

    Foto.s worden op aanvraag verzonden .

    ik zou zeggen doe een bod.

    Wel wil ik mededelen onder de 5000 euro reageer ik niet,

    met vr gr JEAN,

  • fraanje

    Jean,Stuur mij s.v.p. de foto's.

    Ben geinteresseerd, maar wil eerst de fotot's zien voor ik een evt bod uitbreng.

    Gr

    Toine

  • ansink

    Goede middag zou u mij wat foto`s van de fiat wilen mailen

  • Floor

    Goedemorgen Jean, 

    Ik weet dat ik reageer op een heel oud bericht inmiddels maar ik zou heel graag in contact willen komen met degen aan wie u de Fiat destijds heeft verkocht. De Fiat heeft namelijk een speciale waarde voor mij. Heeft u gegevens van de koper of eventueel het kenteken van de Fiat zodat ik deze zou kunnen opzoeken? Dat wordt ontzettend gewaardeerd. Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Floor