Technisch handboek/vraagbaak Fiat Marea ELX Weekend '99

• Johan

Hallo mensen,

Ik ben dringend op zoek naar een technisch handboek of een vraagbaak o.i.d. voor een Fiat Marea ELX weekend uit '99. Belangrijkste voor nu is een nederlandse handleiding/beschrijving betreffende het zekeringsgebeuren zodat ik kan gaan kijken of 1 van de zekeringen van de ventilatie/verlichting doorgebrand is.

Na net de gloeispiralen te hebben vervangen en weer twee dagen rond te rijden hebben we nu geen groot/dimlicht meer en het hele ventilatiegebeuren laat het afweten. Tevens doet de achterruitverwarming sinds een week of twee niks meer.

Ik hoop op gewoon wat zekeringsprobleempjes, maar heb meer het gevoel dat het iets anders is gezien het een na het ander het laat afweten. Iemand misschien een idee over bekende problemen waarbij er ineens veel kleine defecten optreden???

Ik hoop snel van iemand wat documentatie te mogen ontvangen.

Alvast mijn eeuwige dank aan eenieder die dit leest of me kan helpen aan de info die ik nodig heb.

• thei

Bij v Kessel sloperij in Schinnen (043-4432173) lag vorige week nog een handleiding,even bellen en vragen.

In de motor ruimte onder een grote zwarte kunststof kap zitten nog 4 of 5 hoofdzekeringen,één ervan kan ook kapot zijn

• jjab

het telefoon nummer van van kessel schinnen is 046-4432173

net nummer was verkeerd

gr hans

• thei

ja sorry was dom van mij :S