Stuurbekrachtiging

• thei

Ik ben redelijk goed thuis in Fiat's,alleen de Punto Mk2,vanaf eind 1999 niet zo en de andere modellen vanaf 2000 niet.

Nu heeft mijn neef een Punto 1.2 8v van 2000 waarvan de stuurbekrachtiging soms uitvalt onder het rijden of als hij de CITY stand wilt inschalkelen kan dit soms ook niet,kent iemand dit probleem en de evt oplossing.

Ik hoor wel eens rare verhalen dat dan een andere stuurkolom er in moet van de nodige euro's,mar denk zelf dat het toch ook wel te reparen valt.

• frank

hij zal het binnen kort wel helemaal niet meer doen, kost wel een nieuwe Stuurbekrachtiging dit had ik ook met mijn punto van 2000 kost veel euros,in 2006 was ik 450 euro kwijt dus spaaren succ6 frank

• thei

frank wat ik er over kan terug vinden is dat de electromotor altijd kapot is,dus moet ik die maar repareren cq wikkelen

• frank

volgens de fiat dealer is er niks meer met de kapote motor te maken , dus een nieuwe vrees ik, je kan het proberen bij een auto electro zaak of zij er iets aan kan doen succ6 frank..

• thei

Ik ben wikkelaar van electromotoren geweest,dus dat moet dan wel lukken B)-

• Rayshelon

Hey, kiellr job on that one you guys!