remklauwen

• mike

Hallo,

ik heb een fiat 127 1050 Brasil, sinds mei j.l. die we aan het opknappen zijn…

wij zijn nu met de remmen bezig, maar de vorige eigennaar die heeft de remklauwen rechts en links verziekt

Is er nog iemand die deze klauwen nog heb liggen nieuw zijn ze er niet meer want deze bestaat uit 3 delen

zuiger,remblokhouder en bevestigingbeugel…

ik hoop dat iemand kan helpen

bij voorbaat dank,

Mike

• thei

Probeer het hier eens http://www.tuynder.nl/tuynder/#home

• mike

Firma tuynder… die heeft ze niet!!!, maar toch bedankt

• Comprex

Mike,

Van het weekend heb ik toegaan gekregen bij Auto Masterbase. Aan de hand van jou info heb ik met dit programma nummers gevonden. Fiat 127 Sport met 1050 cc. Komt i:

Cilinder met klauw over de remblokken heen:

Origineel Fiat nummers 790328 / 790329. Advies om dit maar eens in Google na te zoeken b.v m.b.v. afbeeldingen.

Volgens Auto Masterbase kom je bij DELPHI op nummer LC213 en LC212 of het merk Dynamaster met de nummers 3848384 en 3848385. En deze delen zijn nieuw leverbaar bij de (betere?) automaterialen zaak.

Ook en tip bij dit soort zaken: op de delen staan productienummers. Probeer eens daarmee te zoeken.

En gaat het nu om de metaaldelen, de houders of beugels: zijn deze niet te repareren (lassen en schroefdraad tappen)? Restaureren dus. Suc6

• mike

hallo,

ik heb de nummers bekeken, maar ze lijken er niet op zuiger is met 2 nokkjes(oortjes)

die van mijn is alleen zuigerhuis en die wordt ingeschoven in de houder met een borgveer of je moet zeggen dat het een modificatie is maar ik kan niks in de werkplaats en de fichesjes vinden!!!

met vriendelijk groet,

Mike