Hallo,
Doordat ik zelf veel doe met oude Jaguars heb ik de volgende opdracht gekregen, een fiat 132 1600 van de tweede eigenaar, de zoon van de inmiddels overleden eerste eigenaar te verkopen, de auto heeft 71.000 km gelopen, altijd binnen gestaan, de laatste 10 jaar alleen nog gereden van en naar apk. eerste lak, motorisch 100 %. Volgens de huidige eigenaar zitten er om het voorraam wat plekjes.
Deze auto moet niet weg maar mag weg. Hij hoeft dan ook niet de hoofdprijs op te leveren, wel moet de aanstaande koper mij ervan overtuigen dat hij een echte liefhebber is net zoals ikzelf van Jaguar. Dus niet een of andere lpg inbouwer maar iemand die aan kan tonen door middel van zijn of haar verhaal dat deze auto een plek krijgt waar hij tot zijn recht komt. Een echte fiat liefhebber dus.
Volgens de boeken zou deze auto ergens tussen concours en B staat inzitten, dat betekent dus tusen de 8000 en 4500, gezien de plekjes bij het raam vind ik zelf op dit moment een bod vanaf 3500 realistisch. Maar het belangrijkste blijft een aantoonbare echte liefhebber.
Eventueel terug brengen in Concoursstaat kan bij het klassiekerbedrijf waar ik veel mee samenwerk.
vriendelijke groet,
V.Brantas