Fiat HP 100 achterrem piept

• Alie

Ik heb een probleem met mijn panda sport.

Bij het achter uit rijden piept mijn wiel en met remmen piepen die hevig.

Ik heb dit meerdere malen aan de garage kenbaar gemaakt en

algelopen week zijn de remmen schoon gespoten maar de volgende dag was het weer het zelfde.

Wie heeft dit ook ????

• patrick pl

Alie Schreef:

——————————————————-

> Ik heb een probleem met mijn panda sport.

> Bij het achter uit rijden piept mijn wiel en met

> remmen piepen die hevig.

> Ik heb dit meerdere malen aan de garage kenbaar

> gemaakt en

> algelopen week zijn de remmen schoon gespoten maar

> de volgende dag was het weer het zelfde.

> Wie heeft dit ook ????

• patrick pl

Hoi Alie,

Ik heb ook een hp100. heb hetzelfde probleem.

Heb het bij een ander opgelost,je moet op een speciale manier de blokken opscheuren.

Ik ga nu hetzelfde bij mijn panda doen,omdat ik niks van die vrouw heb gehoord,zal het nu wel over zijn.

Ik laat het je weten.

m.v.g. patrick pl

• Inez

Hoi Alie,

Dit is echt heeeeeeeeel erg herkenbaar, het begon bij onze 100HP na twee maanden al (nieuw gekocht) hij is in een jaar 3 x terug geweest met dezelfde klacht. Ontdekt werd onlangs dat er een keer een blokkade is geweest en nu zijn (met korting en een bloementje om het goed te maken) de remblokken vervangen en het hele probleem is opgelost.

Succes.

Gr

Inez

• klaas dragtstra

ook mijn 100 hp had piepende achterremmen. Auto Fiat Peterman in Enschede, heeft er geen originele remblokkken op gezet, maar blokken die qua alternatief dicht bij de originele blokken van fiat zitten. Het probleem is verholpen. Mijn 100 HP is van 24-05-2007 en heeft op dit moment ruim 36.000 km op de teller. Na deze komt er weer een 100HP.

• Inez van Paassen

Al lid van de Fiat Panda Club??? www.fiatpandaclub.nl

Er zijn al meerdere 100HP's maar er kunnen er meer bij!!!! Vandaag de laatste dag om je aan te melden voor onze Midden-Brabanttoerrit volgende week zondag!

• Jan.S

Inderdaad als achteruit rijd en rem dan piept de rem