waar is de fiat idea hij staat er niet meer op de site

• jan boer

hoi

ik keek op de fiat site , mijn verbazing

de fiat Idea staat niet meer tussen . hoe kan dat wordt de fiat idea niet goed verkocht.

het model kwam 2003 op de markt samen met de zus lancia musa . de lancia musa staat nog in het programma.

ik hoop dat fiat weer een mpv maken . voor de corrucentie van de opel meriva en de renault modus.

• thei

Zal wel concurentie zijn voor de Sedici en dan gooit Fiat nederland dat model eruit,is ook met de Palio gebeurd die een concurent voor de Doblo en Stilo SW zou zijn,leuk als je zo'n auto net gekocht hebt…de inruilwaarde keldert dan meteen.

Kijk een in duitsland of belgie….daar zla ie wel nog verkocht worden

• paula

volgens mijn dealer wordt hij niet meer verkocht in nederland, volgens mij nog maar in 3 landen in europa…

mijn inziens werd hij ook niet veel verkocht, ik heb hem zelf in 2004 aangeschaft, en zie hem tot op de dag van vandaag weinig rijden. Wat dat betreft verkocht de meriva beter, die zag je overal. Vind ik toch een auto die je niet vaak ziet leuker, als je een ‘soortgenoot’ tegenkomt zitten mensen altijd verbaasd te kijken, alsof ze willen zeggen, verhipt er rijdt er nog 1 in nederland rond

• thei

Paula voor je evt inruilprijs is dat niet goed,ben zelf een Fiat slachtoffer met een Palio SW,toen bekent werd dat deze niet meer geleverd ging worden in Nederland kelderde de inruilprijs meteen met fl 5000.-