ik heb een vraagje betreffende een auto die ik heb gekocht, ik vertrouwde de boel niet en heb de auto laten keuren en daar bleek op vele punten afgekeurd, te weten, stuurkogel, rem, stadslichten, lambda te hoog, middendemper, veerschotels, fusekogelhoes, en het ontbreken van de middengordel en de achterste gordel kan niet uitgetrokken worden.
Ik bezit een fiat ullysee. De auto maakt ook als hij stil staat een hoog toerental en de dealer zei dt is de lambda, prima dacht ik dan gaat hij dat probleem oplossen.
Nu na meerdere brieven geschreven te hebben naar de dealer moest ik afgelopen maandag ( 6 april )komen en mijn auto brengen en zij zouden de punten gaan doen waar deze op afgekeurd is., en dezelfde dag om 15.55 uur is de auto goedgekeurd. maar het probleem van het toeren zit er nog steeds en ook de middengordel en achtergordel zijn niet aanwezig terwijl ik overal lees dat de inspectie op de autogordel zo streng is. En wie weet is de rest ook wel niet gedaan. Wat kan ik hier nu aan doen zodat dit opgelost wordt, er bleek geen garantie op te zitten maar door juridisch advies in te winnen bleek dat de dealer een deugdelijk product had moeten leveren. Nou dat bleek dus niet het geval. Kunt u mij helpen met een verdere oplossing want ik weet het ondertussen niet meer. Ik ben gastouder en ik vervoer kinderen in mijn auto maar op deze manier is dit niet veilig
Misschien dat hier iemand een idee heeft hoe ik het probleem met de toeren oplos, als ik bv voor een stoplicht sta dan is het net of ik gas geef maar dan doe ik helemaal niets.