Fiat Bravo 1996 met enkele problemen

• Jan de Vries

Wie kan mij helpen met onze Fiat Bravo 1.4 12V SX

Het eerste probleem:

De auto draait bij tijd en wijlen een veel te hoog toerental.

De auto heeft soms een heel snel heen enweer schommelent toerental

Het tweede probleem:

Het lampje van de brandstofinspuiting brand regelmatig.

Een hoog verbruik gemiddeld stadsvebruik 1 op 7 en op de snelweg 1 op 9

Het derde probleem:

Als ik de knipperlicht naar links aan heb en ik druk op de rem gaat de knipperlicht uit, ook wanneer ik de mistachterlicht aanzet werkt de knipperlicht naar links ook niet meer.

De volgende zaken heb ik al gedaan

Injectorreiniger bij de benzine ingedaan ( ik wacht op resultaat)

Alle stekkers gereinigd

Alle zekeringen nagelopen tenaanzien van de knipperlicht ( zijn allemaal goed )

Ik hoop dat iemand die dit leest mij kan helpen.

Jan de Vries

• thei

Injectie lampje en hoog verbruik en schommelend toerental kan verband houden met een kapotte Lambdasonde,laat de auto even uitlezen bij de dealer of goede algemene garage.

Injectie reiniger of de accuklemmen een half uur losgooien zal hier niet helpen,want die injectiereiniger moet je na een km of 50 al resultaat van merken.

Dan je richtingaanwijzer….dat is in dit geval duidelijk een massa probleem aan je linker achterkant,maak de (zwarte ) draad die ergens van de lichtunit naar de carrosserie gaat los en schuur de hele handel schoon,dan moet het opgelost zijn,zo niet dan onder de moterkap de massa verbinding(knooppunt) hetzelfde mee doen,werkt het nog niet dan van de achterlichtunit een draad naar voren trekken en de massas verbinden middels die draad,maar zo erg zal het niet zijn vermoed ik