deur gaat niet open

• chris

Wie kan me helpen ?Mijn duer van de besturrders kant gaat niet open ineens.Kan wel deur klink binnen bewegen dan komt pin omhoog maar deur gaat niet open .heb ook centrale vergrendeling .wie kan me een advies geven wat ik moet doen

• Thei

En van buiten gaat ie wel open?

Zo ja,dan het deurpaneel verwijderen en kijken of er iets los zit of beschadigd is.

• keesenastrid

Ik heb nu preciet hetzelfde probleem aan onze marea, hoe heb jij het opgelost destijds?

M.vr.gr.

Kees

• Danny

Heb het met andere auto gehad. Motortje ofzo iets was kapot. Heb laten repareren omdat ik er zelf niet makkelijk bij kwam. Was 128 euro.

nergens meer last van nu.

• keesenastrid

Dank voor de tip Danny, maar waarschijnlijk ligt het niet aan de motor want rest van de auto gaat wel open en dicht en deze deur gaat wel op slot maar de knop komt bij het openen maar half uit de deur zeg maar…. alsof er iets niet goed pakt. Inderdaad kan je er zelf erg moeilijk bij..

Meer tips van harte welkom!

Kees

• Danny

Bedoel ook niet de moter, maar een klein motortje dat verantwoordelijk is voor je deurvergrendeling. Ik heb precies hetzelfde gehad. Deur ging wel op slot (gelukkig maar!) maar niet open. En er schijnt dus een klein motortje voorin de auto te zitten dat dit geheel aanstuurt…