Sleutelcode fiat panda '96 kwijt

  • leo Bostelaar

    Hallo,

    Mijn auto herkent mijn beide sleutels plotseling niet meer en wil dus niet starten.,

    Ik heb de auto tweedehands gekocht en heb geen code van de sleutels.

    weet iemand hoe ik de auto codevrij kan maken of weet je iemand die dat kan.

    de dealer kan alleen alles vervangen wat me rond de €1200 gaat kosten. (duurder dan mijn aanschaf prijs) dat is geen alternatief.

  • Mark

    http://forum.fiatpandaclub.nl/viewtopic.php?f=1&t=5762

    Kijk op bovenstaand forum

  • Thei

    Heb je de rode sleutel er nog bij? en heb je aan de dashbord bedrading gerotzooit?

  • leo Bostelaar

    het probleem is opgelost.

    ik heb via iemand in nieuwegein de startonderbreker uit de computer laten halen en kan nu weer gewoon starten. heb wel geen startonderbreker meer maar wie wil er nog zo'n oude panda.

  • raymond

    ik ben mijn sleutel kwijt Fiat Punto 99, ook ik heb dit probleem, codevrij laten maken kost 400 euro, dat adrers van jou hoe duur is die?

    bvd Raymond

  • leo Bostelaar

    het kost tussen de 100 en 150 euro afhankelijk van het type,

    stuur mij even je email adres dan stuur ik je het adres, dat mag niet via dit prikbord

    groet leo

  • Esther

    Kun je mij dat adres misschien ook mailen. Ik ben de sleutelcode van mijn alfa romeo 156 kwijt en wil hem ook code vrij laten maken. Nu ben ik soms een kwartier bezig voordat hij de code wel leest. Beetje vervelend als ik ga tanken… :-)

  • Kelly---

    Hallo Leo,

    Kan jij me aub ook dit adres bezorgen?

    kelly_wambeke@hotmail.com

    Mvgr, Kelly

  • Jeffrey

    Beste Leo,

    Zou je mij ook dat adres willen toesturen?

    j.kiksen@chello.nl

    m.vr.gr. Jeffrey Kiksen

  • Gabri

    Beste Leo,

    Ik zag in een forum dat jij een adres wist om de startonderbreker van, in dit geval, een fiat vrij te kunnen maken. Bij onze fiat is de startonderbreker in werking gegaan en niet meer uit te krijgen aangezien we de sleutelcode niet meer hebben.

    Zou het eventueel mogelijk zijn om mij dit adres door te mailen?

    Alvast hartelijk dank,

    Gabri