ruitenwissers cinquecento

• brigitte

hoi

ruitenwissermoter was doorgebrand heb een andere geplaats maar die doet het ook niet,weet ook niet precies of er een zekering is daarvan en waar ik die kan vinden helpppp lol

het is er een van 1996 kan ook nergens beschryving vinden van de zekereingen

• Thei

Als je ruitenwissermotor doorgebrand is,is ook de zekering hier van stuk.

Waar deze zit bij een Chinq weet ik niet,maar neem aan links onder je dashbord,wat bij Fiat gebruikelijk is.

• Mich.

waarom ga je niet effe bij de dealer langs? Die wijzen het je zo aan. En als ze servicegericht zijn zetten ze er meteen een zekeringetje in. Ik zou d'r niet lang voor emmeren.

• Jose Tegelaar

Ik heb een cinqecento uit 1992 en bij mij is de ruitenwisser zekering die waar SERVIZI bij staat.

Ik heb ook een probleem met mijn ruitenwissers aan de voorkant, ze doen het niet meer, maar de zekering is niet doorgebrand.De sproeiers doen het nog wel. De auto heeft een maand stilgestaan en na die maand was bij het starten de accu leeg.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Ik vind het leuk om mn auto zelf te kunnen repareren, dus als het niet hoeft ga ik niet naar de garage.

• thei

Kan ook je schakelaar nog zijn of een draadbreuk in de bedrading