Dakdrager multipla

  • Paul

    Hallo

    Ik heb een vraag

    We zijn op zoek naar dakdragers voor mijn multipla.

    Zouden er ook universellen op kunnen want ik gebruik het alleen voor de wintersport.

    Vindt het dan nog al zonde om een dure orginele te kopen

    Wie kan me helpen

    Bedankt

    Paul

  • Ernst

    Op marktplaats (auto onderdelen Fiat) staat nog een setje te koop waarop je kunt bieden. Misscien iets voor jou?

  • Peter

    Beste Paul

    Ik weet niet of je al voorzien bent, maar ik heb nog een stel dakdragers staan. Universele dakdragers kun je niet bevestigen. Alleen de Fiat Multipla dragers passen in de sleuven.

    Groet,

    Peter

    Paul schreef:

    >

    > Hallo

    > Ik heb een vraag

    > We zijn op zoek naar dakdragers voor mijn multipla.

    >

    > Zouden er ook universellen op kunnen want ik gebruik het

    > alleen voor de wintersport.

    >

    > Vindt het dan nog al zonde om een dure orginele te kopen

    >

    > Wie kan me helpen

    >

    > Bedankt

    >

    > Paul

  • Esli

    Hallo Peter,

    Heb je die dakdragers nog?

  • Desiree

    HOi, ben al geruime tijd op zoek naar tweedehands authentieke Fiat Multipla dakdragers…wie kan me helpen ? Hartelijk dank !!!!

  • Desiree

    Hi Peter, heb je nog een set Multipla dakdragers voorradig ? Zou super zijn !!! Greetz uit Belgie

  • Michel

    Hallo Desiree,

    Ik heb een paar dragers aangeboden via Marktplaats. Er is reeds op geboden, via e-mail heb ik een bod van €75.

    Kijk maar even op http://link.marktplaats.nl/170555282.

    Als je interesse hebt, dan hoor ik het wel.

    Groeten,

    Michel

  • Michel

    Hallo Esli,

    Ik heb een paar dragers aangeboden via Marktplaats. Er is reeds op geboden, via e-mail heb ik een bod van €75.

    Kijk maar even op http://link.marktplaats.nl/170555282.

    Als je interesse hebt, dan hoor ik het wel.

    Groeten,

    Michel

  • peter

    Ja, ja ook ik….. ook ik zoek een set dakdragers voor het oude model, eventueel met een koffer. Wil deze zomer naar Kroatie en zoals het er nu uitziet krijg ik echt niet alles mee. Als iemand iets heeft, ik hou me aanbevolen.

  • paul

    L.S.,

    ik ben al een tijdje hier niet meer op geweest, maar als iemand de dakdragers nog heeft bel me dan op 0648860213

    Paul faber