warmlopen

• Ramon

Hallo'

mijn punto uit '95 1.1 loopt warm als ik lang stil sta.nu heb ik de koelvloeistof en thermostaat vervangen maar nog loopt hij warm.en mijn ventilator (radiateur)slaat niet aan dus dacht dat deze ook stuk was maar heb er even direct stroom opgezet maar toen deed deze het wel.er lopen 2 kabelszetjes van die aanjager 1 zetje gaat naar een soort sensor in het koelvloeistof reservoir kan dit er ook wat mee temaken hebben.

• frank

ja dat is de warmte sensor voor als het te warm is dan slaat de ventiltor aan deze kan wel stuk zijn ( als jij rijd koelt dan de wagen af of niet??) wort de wagen aleen heet als jij still staat??

• Ramon

de motor wordt alleen warm als ik te lang stil sta.ik ga vanmiddag een sensor halen kost iets van 11 euro dan hoop ik dat dat het was .

bedankt voor je reactie.

• ramon

sensor heb ik vervangen en nog gaat die fan niet aan.!!!!ik weet het echt niet meer wat moet ik doen???

• frank

even goed door meten als er overal stroom op zit. anders doet de ventlator het niet.

• ramon

alles is door gemeten.ik wou hem net weer controlen sprong hij toch ineens aan heel erg vreemd.wat ik ook denk dat misschien me kop lek is,want als ik tijdens het lopen in het reservoir keek en ik dan gas gaf kwam af en toe het koelvloeistof omhoog

• frank

anders kijk eff op het olie peil stok of er water op zit dan is de kop pakking stuk, dat de water omhoog komt is normaal, als hij nog te warm loopt haal eff de themostaat eruit, dan is de kachel niet zo warm maar dan loopt hij niet meer warm.