dit heb ik gelezen menssen,

BREUKELEN - Breukelen kampt met een golf aan auto-inbraken. Er zijn in een paar weken tijd dertig aangiftes binnengekomen van. Ook zijn er zes auto's gestolen, waaronder drie Fiat Uno's.

De inbraken vonden verspreid in Breukelen plaats. Uit de aangiftes kwam naar voren dat de autokraker(s) in veel zaken het slot hadden geforceerd en ruiten hadden vernield om in de auto te komen. Er werden onder meer autoradio's, laptops, navigatieapparatuur en zonnebrillen gestolen.

In een aantal gevallen werd er wel een ruit vernield, de auto doorzocht maar niets gestolen. Naar aanleiding van de reeks inbraken is de politie een onderzoek gestart. Daarnaast surveilleert de politie onder meer extra.

Mijn fiat uno kunnen ze niet stelen .

die staat velig in de garage.

om mijn garage lopen 2 grote honden .

ze hebben al een keer een auto van mij gestolen een Gare opel omega 2.0 met een enorme tik in de moter blok en de tank op bijna leeg..

dus niets meer waard.

Dan vraag ik me toch steeds af waarom stelen ze me auto ,terwijl hij 10 km veder in een straat was geparkeert door de dieven.

ik ben best bekent in utrecht.

ER is in deze stad veel politie vooral in de avond veel controle's.

Toch konden ze me auto niet vinden die was in ondiep aangetrofen.

Raar he je zou toch denken zoveel politie , hij is zo gevonden .

mooi niet 2 dagen later pas .

dus bij mij lukt het ze niet de 2de keer.

maar menssen op gepast voor zulke menssen ,die hun handen niet thuis kunnen houden.