ruitenwisser punto

• Fons

Waarheen?

• marko

graag mailen naar mgorkink@tiscali.nl

• FerryMelissant

Ja hoor bij mij is tie ook aan de rechter kant kapot gegaan…

Kan iemand mij ook zo'n foto sturen???

• Sander H

Jaja nu ook al een paar weken last van de losschietende rechter ruitenwisser. Maak het elke keer weer vast maar bij veel regen schiet hij toch elke keer weer los.

Kan iemand mij ook die foto met een eventuele oplossing mailen? (sander_hoekerd@hotmail.com)

Groet, Sander

• Jitske

Hallo

Ook ik heb het probleem van de losschietende rechter ruitenwisser. Ik zou dus ook graag de foto ontvangen.

Graag sturen naar jitskehanemaayer@hotmail.com

• Henk M

Hier sinds een paar weken ook het probleem van de losschietende ruitenwisser. Echter gaat het bij mij om de linker, nogal gevaarlijk met zware regenval.. Als degene met de oplossing de moeite zou willen doen om mij de oplossing te mailen zou ik dat zeer op prijs stellen!

Mvg,

Henk

henk.miedema@gmail.com

• Carl

Dag,

Ik las op de site dat jullie ook problemen hebben (gehad) met de re-ruitenwisser.

Bij de Punto van onze dochter trad hetzelfde euvel op vannacht.

Hebben jullie wellicht de oplossing ook voor mij.

Bij voorbaat dank

Carl

cdborst@wanadoo.nl

• frank corten

sorry maar voor de linkse ruitenwisser heb ik geen oplosing

• Corina

Hallo,

Helaas heeft ook mijn ruitenwissersysteem het begeven (eerst rechts, daarna links).

Heeft iemand een tip en/of foto's hoe ik het voorlopig kan verhelpen.

Een nieuw systeem kost bijna 300 Euro, dus elke tip om zelf iets te kunnen doen is welkom.

Alvast bedankt,

Corina

cschoonebeek@hotmail.com

• Rob

En jawel……………punto (2001) van m'n vrouwtje heeft ook problemen met de rechter ruitenwisser.

Heb al van alles geprobeerd maar………….geen succes.

Zou iemand de foto kunnen mailen naar rboogert@casema.nl

BVD

Rob