ox2hyU tpfbsvctfltn, iprxrczuiatj, lemecjikvcuo, http://elhrzhgaydmx.com/
En jawel hoor, hier ongeveer de 1000 ste klant voor dit probleem. Fiat moet zich echt rot schamen voor zo'n erbarmelijke bouwkwaliteit om vervolgens de eigenaars in de kou te laten staan of te belazeren middels een reparatie van €300,- I.p.v. hun falen toegeven en die krengen fatsoenlijk te borgen. Ik ga aan de slag met de foto's of met de firma Wipex. Los krijgenb van de ruitewissers zelf is overigens ook nog geen sinicure, zo vast zitten die krengen. Tis dat het zo'n mooi auto'tje is en dat ie zo lekker rijdt. Stuurbekrachtiging valt overigens ook bij ons vaak weg.
Ook ik heb dezelfde problemen met mijn Fiat Punto en nu al voor de 2e keer, voor 4 jaar terug in Duitsland geholpen door de ADAC en die hebben het “gerepareerd” door er een stuk binnenband van een fiets om heen te schuiven als het los zit, daarna in elkaar klikken, het stuk binnenband om de knik heen schuiven dan kan je er weer een hele poos mee door rijden.
Ik heb nu steeds een een stuk binnenband bij mij en weet inmiddels hoe ik dat zo snel mogelijk weer erom heen kan maken.
Nu ga ik dat bij de firma Widex bestellen dat scheelt nogal een stuk, want anders moet je een heel nieuw motortje bestellen en dat werk nog wel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?