Ik heb dus een aantal winters met een heel slecht werkende verwarming gereden,nee leuk is anders.
De achterste uitlaat pot zit nu 2x een vervanger op en de missleste heb ik in de Garantie periode en gedeelt vergoed gekregen,de schotten rammelden.
Maar die uitlaat is bij de automaterialenhandl geen probleem hoor,vaak op voorraad en anders binnen 4 uur geleverd.
Als je veel korte stukken rijdt kan de condens in de uitlaat blijven,deze verdampt dan niet en zo roest je uitlaat sneller door dan de bedoeling is.
Nederland liggen w.s weinig onderdelen,het meeste in het Centraal magazijn in Parijs,maar Belgie en Duitsland ligt wel weer meer,hier zijn ze een paar jaar langer verkocht geworden dan in Nederland.
Koppeling van de mijne pakt ook bijna op de bodem,nu weet ik niet hoe het met een Marea is,want daar ligt dezelfde versnellingsbak in,is denk ik weer een constructie foutje,draaipunt van de koppeling gaffel verkeert genomen.
Ik heb veel Fiats gereden en toen ik deze kocht scheelde dat fl 10.000 met de grote merken,maar normaal koop ik een Fiat 2e hands en alleen door de lage prijs dan,dus deze rij ik helemaal op.
Fiat rijden heeft ook zijn voordelen weer,ik ken ze door en door,alleen een beurtje doe ikzelf niet meer,kost weinig bij mijn Duitse dealer.
Dan ook makkelijk met mijn honden door de lage vloer van de bageruimte.
Wat die dealer betreft,je hebt toch niet toevallig dezelfde die ik had,want dan kan ik mij voorstellen dat je daar niet tevreden over bent.
Over het algemeen maakt het mij weinig uit wat ik rij,ik zie het als een stuk blik dat mij van A naar B moet brengen,het is dat een eendje een zeeeeeeeer slechte verwarming heeft,maar anders kocht ik een voor restauratie.
Wat wil je nog meer,een 4deurs cabrio,die behoorlijk zit,weinig verbruikt en als je achterbank eruit haalt een stuk plaat erin legt ook nog een zee van ruimte heeft.
Gr Thei