Fiat Tipo Club?

  • Eric

    Hoi,

    Ik ben sinds september 2010 in het bezit van een Tipo 2.0 16v.

    Zijn er nog meer mensen op zoek naar een Tipo-club?

    Groeten,

    Eric

  • marina

    Voor de Fiat Tipo geinteresseerden: wij willen onze Fiat Tipo van 1994 verkopen omdat je nu eenmaal niet alles kunt houden, hoewel we er na 17 jaar eigenlijk wel aan gehecht zijn geraakt.

    Het is een mooi fris model. 1.6 SX. Spierwit. Gave carrosserie. mooie wielen. APK verloopt in augustus 2011.

    We hebben de auto in 1994 nieuw gekocht en we zijn er ook netjes op geweest.

    Langdurig als 2e auto gehouden.

    Er is niet in gerookt.

    Voor info kun je bellen naar 06-53695637

  • thei

    Km stand en prijs???

  • henk

    hallo ik ben henk ik heb zelf sins kort een tipo abart kleur rood 2.0 8v ik ben van plan om binnen kort zelf een tipo club op te gaan richten mischien is er iemand die samen met me wil doen hoe meer mensen hoe meer vreugde henkzwaag37@hotmail.com laat eff een berichtje achter en we komen er vast wel uit

  • thei

    Henk misschien de Tempra's ook erbij nemen,dan is de doelgroep ook groter,de auto's zijn technies identiek aan elkaar.

  • Eric

    Hoi Henk,

    Leuk idee om een club op te richten, dat idee had ik eerder ook al. Ben zelf in het bezit van een 2.0 16v uit 1991.

    Denk dat het idee van Thei niet verkeerd is, om de Tempra erbij te betrekken. Ik weet dat er in het verleden een Ritmo club is geweest maar die is ook opgegaan in de Fiat Club Nederland, weet dus niet of er echt animo voor is.

    Groeten,

    Eric