benzine tank ..cinquecento uit '93

• wout

Apk.. benzinetank lek….

mijn brandstoftank is lek…

Vervelend en gevaarlijk….

Volgens mijn garage kost dat ongv.. 550 euro…

Veel geld dus ….

Bestaat er een andere of goedkopere oplosing????

Fiat altijd WAT !!!!!!!

Gr .E.

• jo

Ha ha dat is gouw verdient.

laast nog een tank bij de sloop gehaald voor 70 euro en bij een garage in laten bouwen voor 30 euro stelt niet zoveel voor maar je moet wel een brug hebben en de uitlaat moet eraf en de rest zie je van zelf.is een kwaal van de cinquecento.ofje kan een nieuwe bestellen bij TUYNDER of OSB dacht voor 150 euro.

• gerard e34

die van mij lekt benzine bij de tankdop maar deze heeft al nieuwe rubbers

en voor ik de handel er afsloop ben ik nieuwschierig of dit een voorkomend kwaaltje met een simpele oplossing is

900cc cinquecento uit 95

vrgr gerard kroes

• Rutger

Na fabrieksfout zijn achteraf (binnen de garantie periode) tanks vervangen bij de dealers.

t kan ook voorkomen dat de afdichting bovenop, waar filter en niveau vlotter in hangen (deksel met slangen en sensor) lekt .

Het achterste deel van de uitlaat verwijderen en tank lossen , deksel er uit schroeven met rond op m5 of m6 moeren

spul schoonmaken en afkitten met benzine bestendig pakking oid.

boel monteren en 500 verdiend

Dit geld alleen voor gevallen waaarbij lekkage van boven geconstateerd is

gr Rutger

• johan

Hoi,

Dat is wel heel veel geld. Ik moet voor iemand met het zelfde probleem ook een ander tank er onder zetten. Een nieuwe tank kost € 80,-

Even alles over zetten en klaar ik denk dat ik er een uurtje mee bezig ben.Kom ik niet aan € 550,- toch? ik heb ook nog tweedehands gekeken en kwam ik op € 30,- maar ja dan kan het probleem ook weer zo voor komen. dus ik kies voor nieuw.