probleempje punto gt

• Ivo

ik heb de laatste tijd last van een klapperend onderstel als ik door de bebouwde kom rijd met mijn auto, met name over klinkers kuiltjes en hobbeltjes.

Wat kan hier de oorzaak van zijn ?

Het lijkt wel of de uitlaat los hangt en tegen mn chassie klapperd wat niet het geval is, ik heb namelijk al gekeken maar kon niks vinden.

ALVAST BEDANKT

ivo.

• Branco

Komt het geluid van achteren..? Dan kan het zijn dat de rubbers van j achteras er uit liggen.

Dat schijnt erg vaak voor te komen bij de Punto, ik heb het echter nog nooit meegemaakt.

Groeten Branco

• Ivo

klopt het geluid komt van achteren.

mocht dit zo zijn dat de rubbers er uit liggen, is dit dan een grote ingreep voor de reparatie en kosten bij de dealer?

• Branco

Wat ik heb gehoord kan de repararie best duur uitvallen, maar nogmaals, ik heb het zelf nooi meegemaakt, het kan dus ook best wat anders zijn..

Miscchien dat mensen die hier wel eens mee te maken hebben gehad meer duidelijkheid brengen…

• Ivo

oke bedankt ik ga morgen even informeren bij de garage of ze hem kunnen na kijken, want ik vindt dat gerammel zwaar irritant.

bedankt ivo.

• markoooo

dat klapperen kande complete achterbrug zijn,dit is op te lossen door modificatie bussen erover heen te zetten en dan is het weg.echter puntos hebben heel veel last van draagarmen die uit derubbers lopen.dit kun je controleren door de auto achter op te krikken en dan het achterwiel op en neer te doen,als hier ruimte op zit zijn die versleten.ook kun je het zien aan de stand van de wielen.als de wielen schuin in je wielkast staan dan zijn ze versleten.de reparatie kan meezitten maar kan ook tegen zitten,die grote bouten willen nog wel is vast roesten.nou ik hoor het wel.succes greetz maxxen