punto spoilers en aankleding gezocht

• Bert

Hallo,

ik ben op zoek naar spoilers, verlaging en velgen voor mijn punto (serie 1)

Wie kent wat zaken die dit leveren, heb zitten te zoeken op internet, maar vind veel zooi of spul voor duitse auto's

Ik ben op zoek naar het volgende: Het mag ook 2e hands zijn.

* Sideskirts (3d)

* Achterspoiler liefts met 3e remlicht

* Verlagingsset +/- 40mm

* 16 / 17 inch velgen (wie weet de maximale maat bij 40mm verlaging)

* witte knipperlichten, zowel voor als aan de zijkant.

* andere achterlichten. (als ze er al zijn.)

De bumpers, spiegels en de motorkap worden binnenkort gespoten en ik zou het fijn vinden als ik de spoilers en skirts ook direct mee kon nemen

• gert

Ik heb wat voor je gevonden http://www.autostyle.nl/products.asp

Groetjes Gert

• Branco

Kijk eens op http://www.puntosports.co.uk

• Sportsound

Voor een MKI is naar mijn weten 17inch goed mogeklijk als je 40mm verlaagd bent.

denk er wel aan dat je er beter aan doet om een velg te nemen die 7J breed is. 7,5J kan wel, maar dan is de mogelijkheid van aanlopen wel groter en alle daarbij komende problemen.

• GiuliaV6

Zijn er nog niet echt mensen met grote velgen onder een MK1? Zijn de voorschermen van de Gt breder ofzo?

Groetjes,

Bert

PS: bedankt voor alle antwoorden zover.

• pike

kijk eens voor velgen bij www.budget-tyres.nl of bij s-g.nl en voor spoilerwerk bij www.lynx-cardesign.com

• Sportsound

Of de voorschermen breder zijn weet ik niet. ik weet wel via via dat als je lichtmetaal op een MKII hebt dat die ook op een MKI passen en andersom uiteraard.

Sander van tuningsource had eerst een blauwe MKII, die heeft die blauwe inmiddels verkocht, maar hij heeft zijn velgen onder de Punto MKI van zijn vriendin gezet, 17inch!

Dus het zou gewoon moeten passen.

• nicq

He

je moet ff zoeken bij google en dan gewoon intikken punto tuning (of spoilers etc.), dan komen er veel bedrijven naar voren .

Stroeve motorsport en nlpower leveren ook een hoop dingen voor de mk1

www.autospoilers.nl

www.carpartstuning.nl

succes

mvg

nick