Uitvallen stuurbekrachtiging

• Gerard

Tot twee keer toe is bij mij op een lange (snelweg)rit de stuurbekrachtiging uitgevallen. Op zich merk je dat bij die snelheden nauwelijks en deed 'ie het na het herstarten van de auto (Punto II Sporting) wel weer, maar ik wil wel graag weten wat het is/zou kunnen zijn. Suggesties? Bedankt alvast.

Groet Gerard

• Sportsound

Laat een fiat-dealer je software controleren. Mijn vriendins Punto Sporting II heeft hier 2 maanden terug ook last van gehad en na een software-update is het weggebleven tot op heden.

mvg

• sportingannie

Ik heb van de week hetzelfde gehad met mijn Punto Sporting ( maand oud)…

Na herstarten deed mijn stuurbekrachtiging het weer…

Dus het is een software probleempje???Sportsound schreef:

>

> Laat een fiat-dealer je software controleren. Mijn vriendins

> Punto Sporting II heeft hier 2 maanden terug ook last van

> gehad en na een software-update is het weggebleven tot op

> heden.

>

> mvg

• Sportsound

Aangezien er iets van software is veranderd bij mijn vriendin die hetzelfde probleem had als jullie lijkt dit me een oplossing/mogelijkheid.

Neem anders contact op met Fiat Den Haan in Strijen: www.fiatdenhaan.nl

Zij hebben het probleem bij de Sporting van mijn vriendin verholpen. Misschien hebben zij nog wel tips voor je.

Succes ermee en laat even weten wat het probleem werkelijk was als jullie erachter zijn.

• jeffrey

IK weet niet of het bij jullie bekent is, maar bij lange ritten en veelvuldig sturen, schakelt de stuurbekrachtiging bij oververhitting

vanzelf uit om zich naar een tijdje weer zelf te herstellen.

Is een beveiliging.

misschien heb je hier wat aan.

• Sportingannie

Hoi Sportsound…

Hebben jullie een sportsound of is dat jullie bijnaam??

Ik heb nml. zelf een Punto Sportsound, vandaar.. en er zijn er maar 250 van in Nederland….

Sportsound schreef:

>

> Aangezien er iets van software is veranderd bij mijn vriendin

> die hetzelfde probleem had als jullie lijkt dit me een

> oplossing/mogelijkheid.

> Neem anders contact op met Fiat Den Haan in Strijen:

> www.fiatdenhaan.nl

> Zij hebben het probleem bij de Sporting van mijn vriendin

> verholpen. Misschien hebben zij nog wel tips voor je.

> Succes ermee en laat even weten wat het probleem werkelijk

> was als jullie erachter zijn.

• Sportsound

Ik heb zelf een sportsound, nr 107 en mijn vriendin heeft een sporting. Beiden zijn overigens niet origineel meer.

Komende week ga ik em testen op e lange rit. Kijken offie het volhoudt, zo'n 900km..

Tot na de vakantie allemaal..

• Martijn

Ik heb een Sportsound van een maand oud en mijn is tijdens een snelle rit (150+) met een buitentemperatuur van 30+ inderdaad twee maal het lampje zien opkomen.

• leo

Hoi iedereen,

Bij mijn mini cooper (van 2005) is na een lange rit (100 km) na een stopbeurt bij een tankstation vandaag met dit koude weer ook de stuurbekrachtiging ook uit gevallen. Iemand een tip

bvd leo

• thei

Leo zou de vraag over de Mini hier http://mini.startpagina.nl/prikbord/ plaatsen.