club

• sporting

Bestaat er iets van een fiat punto club??

• J.Hattink

Gewoon lid worden van de fiat-club nederland.

www.fiatclub.nl

mvg

jorgen

• nicq

He,

In nederland zijn er volgens mij geen echte punto clubs

Je er wel twee van hetnet , maar daar staat bijna niets tussen.

Kijk eens op www.puntopower.com, hier staan ook links naar buitenlandse puntoclubs, zeer gave site!!!

mvg

nick

• Sportsound

En waarom geen Punto club oprichten?

• nicq

Heb ik ook weleens aangedacht, maar dan moet er ook veel tijd insteken, en dat ontbreekt bij mij weleens.

Je moet sowieso een goede site hebben met forums etc.

Maar in principe is het wel een goed idee.

Op www.puntopower.com staat ene sander w met een blauwe punto, hij heeft volgens mij wel een eigen site.

www.tuningsource.nl

hij heeft ook een mooie punto komt in gti tuning en design te staan.

misschien weet hij nog wel punto sites.

Maar anders is het wel een idee om met een aantal mensen iets op te richten.

ik horen het wel.

mvgSportsound schreef:

>

> En waarom geen Punto club oprichten?

• Sportsound

Die Sander heeft inmiddels zijn Punto ingerolen voor een A4.

Wie zegt dat je een goede site moet hebben met forums e.d..

Moet het allemaal zo officieel dan??

Klein beginnen zou ik zeggen. Wie weet wat er ooit nog van terecht komt.

Het zal sowieso vrij klein blijven denk, want het stikt tegenwoordig van allerlei tuningclubs. Niet eens allemaal merkgericht.

Op dit moment ben ik zelf bezig met een Nederlandse Puntosite, maar idd er gaat een hoop werk inzitten. Zeker als je kijkt naar puntopower dan is het moeilijk om met nieuw materiaal te komen.

met vriendelijke groet

• nicq

Wat is het adres van die website, ga ik ff kijkie nemen als hij af is,

Zal je anders binnenkort wel ff foto's mailen van mijn punto, moet alleen nog ff wat laatste dingetjes veranderen.

Ik had ook nog foto's van iemand anders gekregen (francois) mail ik binnenkort ook wel ff door.

Er hoeft natuurlijk niet perse een forum op, maar het is wel makkelijk, als je iets wil weten.

Maar er moeten natuurlijk wel ff een hoop mooie foto's op.

mvg

nick

• Arjan

Ik heb een site gemaakt rondom de nieuwe Punto van m'n broer:

http://www.bronsdom.com/fiatpunto

Vanwege m'n kabelverbinding te traag voor veel foto's.

Ik wil je eventueel wel helpen met de site/onderhoud.

• Sportsound

Slecht nieuws… mijn pc is gecrashed en heb mijn harde schijf moeten wissen. Helaas is er geen backup van de site aanwezig. wel van de foto's e.d. maar de site die ik aan het maken was is verdwenen.

Iig bedankt voor je aanbod. Voorlopig zit computerwerk er even niet in. Ben op dit moment bezig met de reparatie van een novitec onderlip. Deze was aan een zijde kapot gescheurd en heb de uitdaging aangenomen om em zelf te repareren. Hier gaat wel wat tijd in zitten, maar die neem ik er graag voor.

Komende dinsdag, en misschien woensdag ook wel, ben ik voorlopig bezig met een verstelbare verlagingsset van Novitec. Kijken of dit gaat werken onder mijn Sportsound.

Ik zal binnenkort wel een paar mailtjes met foto's sturen.

met vriendelijke groet

Francois