Fiat reclame

  • F. Blaakmeer

    Mijn Fiat is nu een jaar oud. Met diverse klachten die. B.v een doorgezakte stoel bij 5000 km. Op eigen kosten uiteindelijk laten repareren.

    Bovendien krijg ik nog steeds hinderlijke reclame van de dealer in Apeldoorn. Een dealer die ik absoluut niet meer wil hebben. Trouwens, door die slechte service van dealers en importeur ook nooit meer Fiat.

    Bij deze doe ik dan ook een ernstig beroep op de Fiat organisatie ondergetekende geen reclame of wat dan ook te zenden.

    De volgende service beurt is niet bij Fiat. (ondanks garantie) Stelt immers niets voor.

    Dan ook geen ergernis ervan.

    F. Blaakmeer

    Apeldoorn

  • Linda de R

    Goh, en jij denk dat ze dit lezen?

    Maakt alleen maar negatieve reclame hierzo omdat je een negatieve ervaring heb met 1 dealer… duh… bestaan wel meer dealers hoor, en die zijn niet allemaal als die ene kl… dealer.

    Heb zelf juist een zeer goede ervaring met mijn dealer, behalve dan dat ze me niet meer als klant zien… maar ja, dat krijg je als je elkaar ondertussen zo goed ken…

    sterkte verder met je negatieve energie

  • Blaakmeer

    Geweldig dat jij een prima dealer hebt. Nu ik nog.

    Vorig jaar maart een Fiat proberen te kopen bij de Apeldoornse dealer.

    Twee maal geweest in dezelfde week. De heren hadden het te druk met koffie, krant en voetbal. Zelfs toen ik auto wilde bestellen moest ik 30 min. wachten.

    Ik heb toen maar duidelijk gemaakt de auto bij een andere dealer te kopen.

    Op naar Epe. De reactie van de dealer was dudelijk. Als hij een Panda wilde leveren tegen een Cuore dan ging hij failliet. Hij stapte zonder iets te zeggen in z'n auto en vertrok.

    Achterlatende een verbaasde buurman en ondergetekende.

    Via internet bij Marre in Amsterdam uitgekomen.

    Gekocht.

    En daar kwamen de problemen. Die ik volgens de Fiat organisatie in Apeldoorn mocht laten repareren.

    Ik begrijp wel, dat als je de wagen niet levert ook eigenlijk geen zin hebt om service te geven.

    Maar zeg dan ik doe het niet als dealer, je hebt hier niet gekocht.

    Ga niet zeggen we repareren en na 100 meter blijkt van niet. Ik ga terug om dan pas te horen dat niets gedaan hebben.

    Uiteindelijk de wagen weer naar Amsterdam waar hij na gekeken is. Behalve de stoel dan.

    Zodoende is er twee maanden geleden geen Multipla bij gekocht, maar een nadere ruimtewagen.

    Nog steeds, ondanks verzoeken, krijg ik reclame. Gewoon niet meer sturen. Het scheelt geld, wat Fiat nu hard nodig heeft en mij een portie ergenis.

    Hopelijk begrijpt de organisatie het nu wel, andere (gewone verzoeken) helpen niet.

    Met vriendelijke groet,

    F. Blaakmeer

  • RE

    PROBEER DE FIAT DEALER IN HATTEM EENS, DAS EEN GOEIE!Blaakmeer schreef:

    >

    > Geweldig dat jij een prima dealer hebt. Nu ik nog.

    > Vorig jaar maart een Fiat proberen te kopen bij de

    > Apeldoornse dealer.

    > Twee maal geweest in dezelfde week. De heren hadden het te

    > druk met koffie, krant en voetbal. Zelfs toen ik auto wilde

    > bestellen moest ik 30 min. wachten.

    > Ik heb toen maar duidelijk gemaakt de auto bij een andere

    > dealer te kopen.

    > Op naar Epe. De reactie van de dealer was dudelijk. Als hij

    > een Panda wilde leveren tegen een Cuore dan ging hij

    > failliet. Hij stapte zonder iets te zeggen in z'n auto en

    > vertrok.

    > Achterlatende een verbaasde buurman en ondergetekende.

    > Via internet bij Marre in Amsterdam uitgekomen.

    > Gekocht.

    > En daar kwamen de problemen. Die ik volgens de Fiat

    > organisatie in Apeldoorn mocht laten repareren.

    > Ik begrijp wel, dat als je de wagen niet levert ook eigenlijk

    > geen zin hebt om service te geven.

    > Maar zeg dan ik doe het niet als dealer, je hebt hier niet

    > gekocht.

    > Ga niet zeggen we repareren en na 100 meter blijkt van niet.

    > Ik ga terug om dan pas te horen dat niets gedaan hebben.

    > Uiteindelijk de wagen weer naar Amsterdam waar hij na gekeken

    > is. Behalve de stoel dan.

    > Zodoende is er twee maanden geleden geen Multipla bij

    > gekocht, maar een nadere ruimtewagen.

    >

    > Nog steeds, ondanks verzoeken, krijg ik reclame. Gewoon niet

    > meer sturen. Het scheelt geld, wat Fiat nu hard nodig heeft

    > en mij een portie ergenis.

    > Hopelijk begrijpt de organisatie het nu wel, andere (gewone

    > verzoeken) helpen niet.

    > Met vriendelijke groet,

    > F. Blaakmeer

  • Blaakmeer

    Bedank voor de tip. Als het nodig is i.v.m. service-beurten dan zal ik de dealer in Hattem benaderen.