Bachetta of Mazda MX-5

• racoon

Hoi,

Ik twijfel tussen een Bachetta uit 97 of een mazda mx-5 ui 92.Enig idee wat ik zou moeten doen?Ik vindt ze beiden erg mooi.

Groet

• Gert

Ik zou gaan voor de Bachetta uit 97 die heeft waarschijnlijk een lagere kilometerstand dan de mazda.

En is een heel stuk jonger dan de mazda wat weer scheelt in de kosten(onderhoud) .

Groetjes Gert

• paul

Ik vind de Bachetta duidelijk mooier dan de MX-5.

De betrouwbaarheid van de nieuwere Fiats valt mij wel erg tegen,(Uno, Marea). Zo'n betrouwbare japanner zal uiteindelijk wel goedkoper in het onderhoud zijn metname bij meer km.

De echte vergelijking zal moeilijk worden door het vermoedelijke verschil in aanschafprijs.

Een oudere Jappanner zal minder afschrijven en het onderhoud zal waarschijnlijk lager uitvallen.

Een goed onderhouden auto met relatief weinig kilometers heeft natuurlijk z'n voordelen, dit zul je bij beide auto's moeten vergelijken.

Als je ze beide even mooi vindt zou ik de keuze makkelijk vinden.

• Ferdinand

Denk niet dat de Mazda goedkoper is in onderhoud (het blijft 5 jaar ouder), afschrijving zal weinig verschil in zitten, de MX5 is relatief duur in aanschaf

• Rob GTV 6

hoe ouder de auto, hoe lager de onderhouds kosten??????????????

Leg uit.

De betrouwbaarheid van de Fiats zijn goed te noemen,problemen kan je met een ander merk ook krijgen.

Hoe is er met die japanner gereden.

Rob GTV6.

• Ricardo

Neem de barchetta. Is veel exclusiever en ook mooier van model.

Het is een italiaanse auto dus de techniek is soms wat onbetrouwbaar maar je krijgt er wel iets heel moois voor terug.

En ik ben zelf een barchetta rijder en voor mij geen mx5. Saaie auto.