Sinds kort maakt mijn punto bij het rechts of naar links sturen in een bocht een raar ratel geluid ik heb al gekeken of er ergens iets aan loopt maar zie niks het komt van achteren.
Iemand met tips wat dat kan zijn.
Hallo Jolijn,
De laatste reactie over die homokineet zou ik maar serieus nemen dat was ook mijn eerste gedachte toen ik je probleem las.
Zou dit wel laten verhelpen, als je hier mee blijft rijden zal hij een keer helemaal breken, dit heeft geen verdere consequenties voor de auto, maar je komt wel stil te staan en je kunt niet meer verder.
Met vriendelijke groet,
Frank Wittenhorst
Wat voor velgen heb je er normaal onder dan?? Dan bedoel ik, bandenmaat en hoeveel inch..??
Het kan dan namelijk zijn dat ze aanlopen, maar dat zou ie ook moeten doen bij het rechtuit rijden over hobbels….
Als je er echt niet meer uit komt, rij eens langs bij een dealer en vraag of ze daar misschien iets weten, misschien dat het vaker voorkomt…..
Groeten Branco
We zijn er uit !!!!
Er liggen 195-50-15 banden onder en als je door een bocht ga,gaat het ene wiel naar binnen dat is duidelijk,maar ten opzichten van de carosserie ook schuin,is het nog te volgen?
en nou liep de band tegen de moer van de schokdemper,want die zag er glimmend uit en je zag een aftekening op de band.
ff spoorverbreders van 3mm geplaatst en weg is het rare geluid.(achter wielen)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?