Vernieuwde Punto

• Gerard

Hebben jullie de vernieuwde Punto al gezien? Dan zijn jullie het vast wel met me eens dat het eigenzinnige karakter van de Punto geheel verloren is gegaan. Lelijker had het niet gekund. Erg jammer! Zo dat moest ik ff kwijt!

Groet Gerard

• Gert

foto'sssss :-)

Groetjes Gert

• Dennis

Een beetje lange link, maar je krijgt wel alle details.

http://www.italiaspeed.com/new_models/new_models_2003/punto_2003/newmodels_punto_2003_index.html

• Dennis

In het Nederlands.

http://autonieuws.autotrader.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=1605&source=autotrader

• Gert

Het lijkt wel als of je naar een Slopel Corsa zit te kijken :-(.

Weer een beetje jammer van Fiat.

Groetjes Gert

• Linda de R

Persoonlijk heb ik er niet zo veel moeite mee.

Ik rij nu het oude model Punto en ik zo te zien lijkt de nieuwe model daar enigzinds op terug te komen. De scherpe lijnen zijn er iets afgeschaafd wat ik er beter uit vind zien dan die scherpe lijnen in de huidige Punto.

Die neus is een flinke minpunt.. brrrrr veel te groot, te grof. Daar hebben ze een flinke steek op laten vallen…

• nicq

Ik vind het inderdaad ook een tegenvaller, de achterkant met die extra lichten aan de zijkant vind ik ook niet zo een succes.

hebben jullie de nieuwe punto sporting al gezien?

die staat op www.puntopower.com

Ach misschien ziet hij er beter uit je er een embleemloze gill inzet, voor bumper met race gaas en booskijkers!

hij heeft wel weer mistlampen in de voorbumper(dat vind ik wel mooier)

• sporting

Ik vindt de nieuwe punto echt een beetje een hoog opa-gehalte hebben. Het is allemaal net wat te lief, die grotere achterlichten bumper. Dat strakke van de huidige punto vind ik veel sportiever ogen

• nicq

Ik ben ook blij dat ik in het bezit ben van de “oude punto”

De nieuwe punto is ff te gewoon, te braaf

• nicq

ik zag gister in een auto progamma die nieuwe punto sporting in het geel maar die zag er wel gaaf uit, beetje stilo achtig!

Maar een standaard punto is een auto geworden voor ouderen, ik vind de “oude” punto nog steeds mooier.

maar de sporting zag er wel stukker beter uit als de standaard

groet nick