De remmen van mijn fiat 125 (special) uit 1970 voelden wat sponsachtig aan en de auto trok scheef bij het remmen. De remvloeistof was troebel en donker van kleur. Ik heb de remklauwen (voor) gedemonteerd, schoongemaakt van binnen en en buiten en, na verwijdering van het binnenste rubber en de remzuiger, iets gehoond. Ik heb de remcilinder en zuiger ingesmeerd met een beetje remcilindervet en weer in elkaar gezet. Toen heb ik alles weer gemonteerd, nieuwe remolie in het reservoir voor de voorremmen gedaan en de voorremmen ontlucht. Aan de achterremmem heb ik niks gedaan. Daar zit ook nog steeds de troebele remolie in.
Bij het remmen voelt het rempedaal nu nog sponziger dan voor mijn acties. Ik heb toen alles weer ontlucht maar dat hielp niet veel. Wat moet ik doen? Ik moet er misschien bij vertellen dat een van de ontluchtingsnippels dicht zit en deze er dus verder moest uitdraaien bij het ontluchten voordat er remolie langs het schroefdraad naar buiten liep. De kracht waarmee het naar buiten liep was ook gering.
Kan iemand me helpen?