beste anne-marie ik weet niet of onze auto's hetzelfde probleem hebben maar ik had met mijn fiat bravo ook zo'n soortgelijk probleem. Met een koude motor starte de auto perfekt, maar o wee als hij warm was vaak moest je dan wel 6 a 7 keer starten voor je hem aan de praat kreeg ik ben er mee naar de fiat garage geweest waar ze het eerst ook niet konden vinden ze dachten eerst aan de computer want er was een signaal dat bij een warme motor er geen toestemming werd gegeven om benzine in te spuiten gelukkig was de computer het niet(dit was nl een heel duur geintje) wat was het in mijn geval wel de INJECTOR!!!!!! telkens als de injector warm was dan bleef er in de injector iets hangen waardoor hij geen toestemming meer gaf om benzine in te spuiten met als gevolg dat je de auto niet meer aan de praat kreeg het probleem is bij mij nu gelukkig verholpen want ik werd er helemaal gek van oh ja dit probleem koste mij in totaal 395 euro ik hoop dat je wat aan mijn informatie hebt mocht het bij jou nou ook dit zelfde probleem zijn laat het me dan effe weten ben zelf benieuwd hoe het bij jou afloopt
anne-marie schreef:
>
> Met de zomer in aantocht vrees ik weer het ergste…. Na een
> flink warme dag wil mijn PUNTO (60S, benzine, 1995) vaak niet
> starten. Pas na een uur of wat wachten, als het weer wat
> koeler is (late middag, vroege avond), rijdt hij weer
> probleemloos weg. De garage kan er niet achter komen wat de
> oorzaak is. Zij hebben het brandstofsysteem nagekeken maar
> niets gevonden. Volgens mensen die er wat meer verstand van
> hebben dan ikzelf kan het geen vapour lock zijn. Wie heeft
> hier ook last van gehad en weet een oplossing?