lak punto sporting

• sporting

Ben in bezit van zwarte (metallic) punto sporting uit mei 2000.

Bij aankoop in december zat de wagen goed in de lak, maar na een paar x wassen, is aan de linkerzijde van de achterbumper een soort sinasappelhuid (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) tevoorschijn gekomen. Dit kan natuurlijk niet zomaar.

Zijn er meer mensen met deze ervaring en zo ja, wat hebben jullie daarmee gedaan?!

Alvast bedankt!!!!!!!

• nicq

He

ik heb ook een punto sporting uit 2000, ik heb de auto tweedehands gekocht, en kwam er laatst ook achter.

Boven me deurstlijl(bij het dak) heb ik allemaal zwarte puntjes.

ben terug gegaan naar de garage maar die konden weinig veranderen ze wilden het op schuren, waarschijnlijk stofdeeltjes tijdens het spuiten, het zit tussen de lak en de blamke lak laag in, ik ga me auto met kleur was behandelen bij mij zie je dan bijna niets meer!!

succes groeten

• sporting

bedankt voor je informatie. Ik ga ook wel even contact opnemen met de garage, want ik vindt dat wel een heel slecht zaak hoor. Dat zou niet mogen natuurlijk. Zeker niet voor zo'n jonge auto. Ik had hiervoor een fiat cinquecento sporting uit 1995, maar dat ik ik helemaal geen problemen mee. Zodra ik de garage heb gesproken plaats ik wel weer even een berichtje

• nicq

He,

Ik kwam er net achter dat op de fiat punto wel 3 jaar lak garantie zit, dus misschien kan je daar wat mee, Als ik naar de garage ga waar mijn auto geleverd is kan ik er misschien ook nog wel iets aan doen.

Maar laatst stond er op dit prikbord ook een bericht over iemand met een stilo(nieuw) hij had ook een lak probleem (sinaasappelhuid).

Ik hoor het nog wel.

Groet

Nick