Dashboard problemen Punto

• frank

Hallo allemaal,

Ben nieuw in deze groep dus wellicht snij ik een probleem aan dat al besproken is. Het gaat om het volgende. Ruim een jaar geleden heb ik een nieuwe Fiat Punto 1.2 Go gekocht.

Sindsdien heb ik regelmatig (gemiddeld eens per twee maanden) problemen met controlelampjes op mijn dashboard. De Fiat dealer repareert elke keer, maar toch iedere keer van korte duur.

Nu maak ik weer mee dat sommige controlelampjes blijven branden wanneer ik de auto afsluit, bijvoorbeeld van de deuren (die dan toch allemaal afgesloten zijn) of ineens blijkt mijn motor te heet te zijn (terwijl de auto stil staat!!!). Vorig jaar heb ik zelfs meegemaakt dat controlelampje van de achterruitverwarming zich tijdens het rijdens gedroeg als een knipperlicht. De eerste keer dat ik mijn telefoon oplaadde via de sigarettenaansteker, viel het halve dashboard uit.

Hebben meer Fiat rijders ervaring met deze dashboard-kwaliteit? Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij de garagehouder.

m.v.g.,

Frank

• pike

Deze vraag kan je ook stellen op het volgende forum http://www.problemcar.nl hier zitten de beroepsmensen.