Velgen punto informatie

• Nicq

goedemiddag,

Ik heb een fiat punto sporting mk2 uit 2000,

Hier zitten standaard 15" velgen onder met de bandenmaat 185/55/15 geloof ik,weet iemand of ik op deze velgen ook banden kan doen met een breedte van 195.

Misschien wil ik andere velgen onder me auto zetten, maar weet iemand welke maat een fiat punto heb?

Er zijn natuurlijk ook adapters te koop voor andere velgen, weet iemand welke adapters ik moet hebben, en hoeveel deze kosten, als ik er bijv. velgen laat onder zetten die de maat hebben voor een vw golf 3/4

Bij voorbaat dank

Nick

• jolijn

heb jij die spaak velgen eronder geloof 10 spaaks je ziet ze vaak onder een sporting zitten.

Als jij die hebt en je wilt er vanaf laat me wat weten ik vind die mooi anders ga ik volgende maand een mooi setje velgen onder mijn punto kopen.

• pike

Ga ook eens kijken op de volgende sites als je banden of velgen wil kopen.

www.budget-tyres.nl / www.s-g.nl

• Nicq

goeiemorgen,

Ik heb inderdaad die 10 spaaks (5spaaks maar met een tussen de spaken, de sporting velgen dus.) Ik vind t zelf ook mooie velgen.

Ik weet nog niet zeker of ik er andere velgen onder ga zetten, ik ben hier nog aan het over nadenken.

Maar het zal niet binnen een paar maanden gebeuren, of ik moet ergens eem goedkoop setje vinden!

Ik wil namelijk eerst een andere uitlaat, spiegels en een voospoiler eronder, en aangezien dat aardig prijzig is zullen velgen voorlopig ff moeten wachten.

Groeten Nick

• Nicq

goeiemorgen,

bedankt voor die sites heb er net op gekeken, en er staan zeer mooie tussen, maar als ik de velgen verander wacht ik eerst nog ff.

Maar op die websites staan een hoop info, ook over luchtfilters enz.

Groeten Nick