punto II

• porting

Ben in bezit van een punto sporting uit 2000.

Voor mijn wagen zoek in een leuke uitlaat, met een mooi geluidje en een mooie voorspoiler. Eventueel wil ik ook nog een extra spoiler bovenop het dak. wie weet waar ik dit alles voor een leuke prijs kan krijgen??!!

B.v.d.

• Gert

Je kan ze bestellen via een autosyle dealer bij jou in de buurt,en ze kosten +/_ tussen 130,- en 180,- euro.op de site http://www.autostyle.nl kun je een dealer bij jouw in de buurt vinden.

Groetjes Gert

• Harm

Als jij een leuke sound en extra pk`s wilt kun jij een mailtje sturen.

Ik ben zelf in het bezit van eeen extreme punto.

Groeten Harm

• Nicq

Op novitec.nl moet ff kijken of pakfeifer.com hier staan 2 hele mooie voorspoilers!!

Ik laat volgende week een sebring dtm einddemper er onder zetten en een open luchtfilter!!

Mvg

Nick

• Nicq

He Harm,

ik heb zelf een punto sporting mk2 uit 2000

ik had even een vraagje, wat voor uitlaat heb jij er onder zitten, ik ga volgende week namelijk een dtm eronder laten zetten, maar heb nog niets besteld, ik weet niet precies hoe dat er uit ziet!

Ik heb afgelopen weekend de rest van me interieur zilver gespoten (zoals middenconsole) maar me luchtroosters kreeg ik er niet af, weet jij hoe dees er af moeten? (is het soms eerst die rand eraf halen)

Heb jij er een voorspoiler onder zetten zoja welke, als het een pakfeifer is wil je dan een foto toe mailen? op n.worst@demeern.com

Als laatste wil ik nog ff m3 spiegeltjes erop hebben, maar is hier de pasvorm goed van? Of weet je dat niet?

alvast bedankt.

Mvg

Nick

• tuutje

ik heb nog een splinternieuwe einddemper liggen van laser

hij mist alleen het eind sier stuk maar die kan je los zo bestellen

hij komt dan in het midden onder de auto te zitten

was bedoeld voor de hgt maar toen kwam de stilo

• Nicq

He,

In het midden is wel erg gaaf,maar ik heb vrijdag net een sebring besteld, ik hoop dat ik hem het eind van de week heb.

Groeten Nick