fiat 132 1600 gl in onberispelijke staat

  • Vincent Brantas

    Hallo,

    Doordat ik zelf veel doe met oude Jaguars heb ik de volgende opdracht gekregen, een fiat 132 1600 van de tweede eigenaar, de zoon van de inmiddels overleden eerste eigenaar te verkopen, de auto heeft 71.000 km gelopen, altijd binnen gestaan, de laatste 10 jaar alleen nog gereden van en naar apk. eerste lak, motorisch 100 %. Volgens de huidige eigenaar zitten er om het voorraam wat plekjes.

    Deze auto moet niet weg maar mag weg. Hij hoeft dan ook niet de hoofdprijs op te leveren, wel moet de aanstaande koper mij ervan overtuigen dat hij een echte liefhebber is net zoals ikzelf van Jaguar. Dus niet een of andere lpg inbouwer maar iemand die aan kan tonen door middel van zijn of haar verhaal dat deze auto een plek krijgt waar hij tot zijn recht komt. Een echte fiat liefhebber dus.

    Volgens de boeken zou deze auto ergens tussen concours en B staat inzitten, dat betekent dus tusen de 8000 en 4500, gezien de plekjes bij het raam vind ik zelf op dit moment een bod vanaf 3500 realistisch. Maar het belangrijkste blijft een aantoonbare echte liefhebber.

    Eventueel terug brengen in Concoursstaat kan bij het klassiekerbedrijf waar ik veel mee samenwerk.

    vriendelijke groet,

    V.Brantas

  • Dries

    Hallo Vincent,

    Kan ik foto's ontvangen?

    I ga je hier niet overtuigen dat ik liefhebber ben, wel via mijn eigen mail.

    Grt Dries

  • egbert

    hallo vincent

    is de fiat 132 nog te koop?

    graag hoor van je.

    vr.gr.egbert

  • jan de ruiter

    hallo heren,

    Ja de fiat is nog te koop, zal er wel even foto's van maken.

    Mijn vriend vincent zit momenteel in cambodja en daarom reageert hij niet. De fiat is van mij, welke hij voor hier aanbood.

    vr.gr Jan de Ruiter

  • frits van der lee

    Hallo,

    Ik ben zeer geinteresseerd in deze auto. Mijn vader heeft vroeger heel deze seriereeks gereden van het begin tot de Agenta. Ik heb het altijd een prachtige wagen gevonden. Maar liever wijdt ik hier telefonisch over uit omdat ik een pesthekel heb aan computers.

    Ik krijg er altijd schele ogen van. Ik geef je mijn telefoonnummer: 078-6312145.

    Wil je zo vriendelijk zijn mij hierover te bellen.

    Groetjes Frits

  • rodmer

    Hallo Jan,

    Ik ben geinteresseerd in de fiat 132.Heb je misschien ook foto's ervan die je mij kan toesturen?

    Ik hoop op reaktie.

    Gr Rodmer

  • jan de ruiter

    He hallo,

    Heb nog geen foto's, maar ben van plan een videotje te maken en die op youtube te zetten. Ik zal het weekend wel ff proberen wat foto's te maken. De fiat heb ik nu toch “van stal” gehaald want hij word vrijdag gekeurd.

    je kunt me ook altijd bellen. 0653642073.

    met vriendelijk groet

    Jan de ruiter

  • rodmer

    http://www.everyoneweb.com/italiautomobili/fiat 132

    op deze site staat mijn selektie.volgens mij moet de oranje dezelfde auto zijn.

    gr rodmer

  • rodmer

    hallo,

    volgens mij moet het zijn:www.everyoneweb.com/italia automobili.zoiets in iedergeval.Als je dan kijkt bij lezersauto fiat 132 dan vindt je ze hoop ik.

    gr rodmer