Sleutel Doblo

  • Jack

    Ik heb een Fiat Doblo gekocht en er is maar 1 niet al te beste sleutel bij. En ik heb geen codekaart.

    Weet iemand hoe je dit kan oplossen of een adres waar je de sleutel kan laten dupliceren. Uiteraard heb ik alle eigendomspapieren.

    Bvd,

    Jack

  • Giallo

    Misschien een gek idee; de Fiat Dealer??

  • Jack

    Ja zover was ik al. Ik ben bij eentje geweest en die kwam niet zo meewerkend over. Nu weet ik niet of dat tekenend is voor alle Fiatdealers, maar doe nog een poging.

  • Thei

    Fiat dealer is te duur,ben je rond de € 70 kwijt per sleutel en moet je ook nog eens inlezen in de computer.

    Ik heb sleutels laten kopieeren bij een sleutelboer voor € 27.50 per sleutel met chip,omdat het een kopie is van de bestaande sleutel hoef je deze niet in te lezen in de BComp.

    Een andere oplossing is de antenne om het contactslot los maken en deze met de sleutel door het gat van de antenne heen samen onder het dashbord vast te zetten,met tyraps,wel van te voren een sleutl € 5.50 bij laten maken.

    Succes

  • Jack

    Hartelijk dank zover

  • Thei

    Laat je even weten hoe het afgelopen is straks?

  • Jack

    Nogmaal bedankt voor je tip, maar een kennis van een kennis etc……….., die werkt bij een Fiatgarage en heeft me gematst en ben aan uitgelezen sleutels gekomen.

    Groet

    Jack

  • Thei

    Oke…hij hoeft maar te starten.

  • salie

    contact sleutel kwijt

    fait doblo 1.9 diesel 2003

    wie heeft oplossing van mijn

  • thei

    Een goede welwillende fiat dealer