ruitenwisser punto

  • Geusie

    Uploaded with ImageShack.us

    Dankje voor de reactie's!! Ik was vrijdag langs de Kwikfit geweest en die konden het niet maken dus stuurde me weer naar huis grrrr.. Later langs een garage en die kon het wel bestellen voor me! Maar zaterdag ff zelf aan het klussen geweest voor € 3.50 een all. strip en wat trekbandjes, thuis met een waterpomptang en combinatietang de boel gefixt!

    Weinig regen dit weekend maar vandaag wat getest met sneeuw en ruitenvloeistof.

    Ben benieuwd hoelang het blijf zitten!

  • roel

    Zelf heb ik dit probleem afgelopen vakantie in engeland. Ik heb dat opgelost om de 2 armen met duct tape aan elkaar vast te maken. En dat heeft een half jaar goed gewerkt. Gister heb ik het opnieuw moeten doen omdat de tape was gescheurd en de rechterarm niet meer helemaal terug kwam. Met de nieuwe tape werkt het weer goed.

    Ik zit er wel aan te denken dat als het tape weer scheurt om dan ook het beugeltje te gaan proberen, maar voorlopig gaat het goed met het tape.

  • Willeke

    Had het probleem tijdelijk op gelost. Nu bijna geen rubbertje meer te zien. Hij schiet nog steeds los. Zie wel foto.s, maar ben op zoek naar oplossing links, bestuurderskant.

    Groetjes willeke

  • bart

    Oke ik heb de oplossing. 65€ dan gaat het nooit weer los. of ik maak het voor jou 75€ dus nooit meer last.

  • Martijn

    Bart, van mij mag je het voor me regelen. Kun je mailen naar martijnvanhouwelingen@hotmail.com ?

  • Janny

    Ik zit met hetzelfde probleem. Ben vorige week naar een Fiatdealer geweest en hij zei dat ik uit zou komen op een bedrag van 280 euro.

    Toen ben ik toch maar eens het internet af gaan speuren.

    Op Youtube vond ik een filmpje van een bedrijf uit Engeland die clipjes maakt voor dit soort problemen.

    Net heb ik mn bestelling gedaan. Ben benieuwd. Voor 12 euro en een paar centen heb ik twee van die clipjes besteld. Liever alles geprobeerd hebben ipv 280 euro over de balk te smijten.

    Hier zie je het filmpje en hoe ze hem vastzetten.

    http://www.youtube.com/watch?v=ExLT5s0SxeM

    Enige nadeel is dat je per creditcard of Paypal moet betalen, maar ja.

  • Janny

    Ik heb die clipjes besteld waar ik het in een eerder bericht over heb. Het berichtje waar dat filmpje te zien is.

    Ik heb een clipje gemonteerd en de ruitenwissers werken weer top!

    Het betalen via Paypal en het wachten op die clipjes duurde wel een week of 3, maar dan heb je ook iets. En dat voor maar 6 euro. Ik had er twee besteld (voor het geval dat er 1 kapot zou gaan bij het monteren) en was 12 euro en een paar centen kwijt inclusief verzenden.

    Ik ben in ieder geval echt blij dat ik deze site heb gevonden en wil dat graag mededelen. Laat je niet afzetten voor tientallen euro's terwijl het makkelijker op te lossen is.

    En ik als vrouw zijnde heb hem zelf erop kunnen zetten, dus dan moet het voor een man makkelijk zelf te doen zijn!

  • Tim

    Dag allemaal,

    Ik meld mij met hetzelfde probleem, zou ik de foto mogen hebben?

    Alvast bedankt

    timpalm@hotmail.com

  • Marlies

    Janny, heb je een link naar de site waar je de clipjes besteld hebt?

    Janny Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zit met hetzelfde probleem. Ben vorige week

    > naar een Fiatdealer geweest en hij zei dat ik uit

    > zou komen op een bedrag van 280 euro.

    > Toen ben ik toch maar eens het internet af gaan

    > speuren.

    > Op Youtube vond ik een filmpje van een bedrijf uit

    > Engeland die clipjes maakt voor dit soort

    > problemen.

    > Net heb ik mn bestelling gedaan. Ben benieuwd.

    > Voor 12 euro en een paar centen heb ik twee van

    > die clipjes besteld. Liever alles geprobeerd

    > hebben ipv 280 euro over de balk te smijten.

    > Hier zie je het filmpje en hoe ze hem vastzetten.

    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=ExLT5s0SxeM

    > Enige nadeel is dat je per creditcard of Paypal

    > moet betalen, maar ja.

  • Marlies

    Al gevonden in het filmpje en meteen besteld :-)

    Marlies Schreef:

    ——————————————————-

    > Janny, heb je een link naar de site waar je de

    > clipjes besteld hebt?

    >

    >