Waarom brand het lampje van de airbag na het losnemen van mijn accu??
Hallo
Ik heb helaas geen oplossing voor uw probleem, maar zit zelf wel met hetzelfde probleem.
Ik heb een fiat punto uit 2000 en sinds een paar dagen brandt bij mij ook het lampje van de airbag, hoewel er niets met de airbag gebeurd is. Ik heb overigens ook niet de accu los gehad.
Hebt u misschien inmiddels al reacties gehad en kunt u mij daardoor nu misschien ook verder helpen? Ik zou er heel erg mee geholpen zijn!
Alvast bedankt.
Steven
Had vandaag hetzelfde probleem en zocht voor het eerst op dit forum. heb de stekers onder de stoelen bekeken en eerst maar eens de accu een halve minuut losgehaald. Lampje gaat nu keurig uit na starten, probleem opgelost. Computer zal wel ergens van geschrokken zijn. Italiaanse electronica en spaghetti hebben blijkbaar iets gemeen…Steven schreef:
>
> Hallo
>
> Ik heb helaas geen oplossing voor uw probleem, maar zit zelf
> wel met hetzelfde probleem.
>
> Ik heb een fiat punto uit 2000 en sinds een paar dagen brandt
> bij mij ook het lampje van de airbag, hoewel er niets met de
> airbag gebeurd is. Ik heb overigens ook niet de accu los gehad.
>
> Hebt u misschien inmiddels al reacties gehad en kunt u mij
> daardoor nu misschien ook verder helpen? Ik zou er heel erg
> mee geholpen zijn!
>
> Alvast bedankt.
>
> Steven
Mijn lampje airbag blijft branden. Dit gebeurt veelal als ik de voorstoel van de bijrijder verplaatst hebt. Ik las op dit forum dat een garage dit zo maar kan oplossen? Ik heb de zekering nr. F51 en de accuploen ook al af gehad maar het probleem blijft zich steeds voordoen. Het is best lastig om steeds dat lampje zien branden. Wie weet een goede tip en uiteraard een goedkope tip.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?