Ik ben in het bezit van een palio 1.6.Nieuw gekocht in 1998 bij Coumans in Geleen.Voor het niet goed vol krijgen van de benzienetank heb ik van Fiat Nederland een Sony radio cd wisselaar gekregen ter compensatie.Daarna ging de middelste uitlaatpot stuk wat volgens Coumans geen garatie was(schotten in de pot zaten los dwz slecht laswerk).Na de Fiat rayonleider met ettelijke telefoontjes bestookt te hebben kreeg ik 40% vergoed.Maaaar nu komt het, mijn verwarming blijft a/d linker zijde te koud ,dit al vanaf de eerste winter,nu denk je dus met 3jaar garantie komt dit wel goed,nou dat is dus niet zo. Om een lang verhaal kort te maken Coumans zegt dat elke keer naar de verwarming is gekeken(dit klopt ,maar gerepareerd is niets)en alles is OK.

Volgens Fiat Nederland is de verwarmingsbuis a/d linker zijde langer als rechts en veroorzaakt dit een temperatuur verschil van 15C.Toen ik aanvoerde om hier even een warmtebalans berekening op los te laten(wat ik zelf kan)kreeg ik v /d chefTDvan Fiat Nederland als antwoord ,De verwarming is zo ontworpen dat de bestuurder niet in slaap valt,HA HA HA(maar je bevriest wel)

Iemand anders met dit probleem kreeg te horen dat de auto ontworpen was voor warme landen,zo kan die wel he.

Ik ben zelfs voor de geschillen commisie v/d BOVAG geweest met dit probleem,maar die geloven de versie van Fiat Nederland en als consument sta je daar gewoon in je hemd en word je nog uitgelachen ook.

Tijdens de garantie periode ben ik overgestapt naar Fiat dealer Creusen in Heerlen en wat blijkt,hier kan men wel een Palio in 1keer goed repareren.

Na bij Coumans aangegeven te hebben dat ik met dit #%$&~*bedrijf niets meer te maken wil hebben blijven die arrogante figuren mij bestoken met post om daar maar weer een nieuwe auto te kopen of beurten te laten doen,wat mij betreft kunnen ze daar bij Coumans in Geleen de pot op.

Mensen als er meer van deze waarheden zijn ,zet ze dan op deze pagina,misschien komen wij als consument dan wel aan de weet waarom het zo slecht gaat met onze FIATs.

Groetjes

Thei Boelema.