vorige bladzijden

  • pike

    Waar zijn alle vorige onderwerpen en bladzijden, dit is echt fiat fiasco in auto t…………………………………………………………………………. groetjes Pike .

  • herman

    dat zou ik ook wel willen weten nou kan je gewoon niks meer terug vinden

  • pike

    Hoe laaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnng gaat dit duren, of heeft fiat nu echt geen geld meer en zijn dit de laatste onderwerpen op het prikpagina.

    Ik wens iedereen het beste en tot horens en anders zien we elkaar nog op de prikpagina van het alfaforum, wat altijd werkt en waar je altijd een reactie krijgt dit zijn echte liefhebbers.

  • tuutje

    ga je daar toch fijn zeveren alfa , ook bagger

    dit forum moet toch een keertje opgeschoond worden anders wordt het een mooie puinhoop

    en als je iets wilt weten dan vraag je het toch weer gewoon

    gr tuutje

  • pike

    je ben dood alleen weet je het nog niet :)

  • Herman

    gaan we toch op http://www.problemcar.nl kijken

  • Marcel van Krieken

    Doen jullie ook zo katten op het alfaforum? ik dacht dat je op een forum elkaar moest helpen, ervaringen wilde delen enz.

  • tuutje

    geen denken aan dat je mij op en alfa forum ziet

    Marcel van Krieken schreef:

    >

    > Doen jullie ook zo katten op het alfaforum? ik dacht dat je

    > op een forum elkaar moest helpen, ervaringen wilde delen enz.

    en ik doe trouwens goed m,n best mensen te helpen

    maar als er eentje begint te mopperen dan moet ie dat maar doen

    en hoort ie hier niet thuis

  • pike

    Goede middag dames cq heren,

    Ik vind het toch nog steeds gek dat alle voorgaande pagina's zomaar zijn verdwenen zonder opgaaf van redenen door de webmaster.

    Velen van ons gebruikten de zoek functie om hun problemen op te lossen of nog om iets na te kijken.

    Er had toch op zijn minst een uitleg plaats kunnen vinden waarom het een en ander gedaan is.

    Tevens hoop ik dat ik met een klein stukje satire niet te veel op gevoelige fiat zieltjes heb getrapt, en anders moeten we het advies maar opvolgen van Herman.

    En blijf de vragen stellen en antwoorden geven.

    pike

    ps groetjes aan Tuutje

  • tuutje

    tja pike kan niks anders zeggen dan dat ik er helemaal mee eens ben

    gegroet tuutje

    ps tot de volgende keer(in heaven) :)